Voihan vanukas!

Voihan proteiinivanukas minkä teit! Mä olen niiiiiiiin ihastunut Fastin
Minttu-Suklaa Puddingiin, että taju pois! Voisin elää tällä. Voisin
korvata aamupalan, lounaan, välipalan ja ties minkä palan pelkällä
vanukkaalla ja olla tyytyväinen. Voisin syödä tätä treenin jälkeen
vaikka pahvimukista, jos salille asti joutuisin raahaamaan. Voisin syödä tätä kokoajan, tuli varmasti selväksi. Olen kummastunut itsekin, koska mä ensin karsastin kaukaa ja pitkään kaikkea mihin liittyi sana ’proteiini’. Nykyään mun kädet hamuilee sinne, missä tuo sana kimmeltää. Niin ne ajat muuttuu…

Meillä siis oli tätä valmiina pussissa jauhona ja sekoitan rasvattomaan maitoon. Nautinnollisuuden huippu! Tosin jauhepussi on varmaan vuodelta 2013, joten miten hyvää tämä olisikaan jos uuden ostaisin? Kaavailin kyllä jo hieman nappaavani tämän jälkeen kokeiluun vaniljan makuisen, kunnes tajusin, että proteiinivanukasta voi tehdä itsekin! Ja ei muuta kuin testiin, jihuu!

Tässä ohje tulee vanukkaaseen, jonka voit valmistaa itse:

1dl heraproteiinia (mulla käytössä mansikka, pian mustikka-vanilja)
1,5-2dl rasvatonta maitoa
1 kananmunan valkuainen

(1 banaani)
Mausteita, kuten kanelia, vaniljaa, sitruunaa tms.

Sekoita hera ja maito keskenään. Lisää maitoa sen mukaan, kuinka löysää vanukasta haluat. Sekoita joukkoon kananmunan valkuainen
sitomaan settiä sekä bansku halutessasi. Laita jääkaappiin tai pakastimeen ja tadaa, vanukas on siinä!

Nyt ei ole kyse siis siitä, etteikö mikä tahansa pala voisi olla herkullinen! Näitä lisää. Tai sitten ei, koska olen nyt jo näin hullaantunut ♥
Mitä te olette mieltä? Käytättekö välipalana proteiinivanukkaita tai muita ”sallittuja” herkkuja?

Pauliina

2 vastausta artikkeliin “Voihan vanukas!”

  1. Pitääkin kokeilla heti tänään niin saa tanssitreenien jälkeen herkullista iltapalaa :))

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta