Toiveita treenipostauksiin?

Kevään väistyessä ja kesän saapuessa mä olen päättänyt, että nyt blogiin alkaa tulla treenivinkkejä. Niistä olen jo aiemmin haaveillut, mutta en ole syystä tai toisesta saanut aikaiseksi tehdä niitä. Ehkä osa on suurta ramppikuumetta, vaikka ajattelinkin ensimmäiset treeniohjeet julkaista kuvien siivittämänä, enkä heti hyökätä videoiden jännittävään ja moniulotteiseen maailmaan.

Olen saanut jo muutamia treenivinkki-ideoita, mutta lisää kaivattaisiin. Kotona tehtäviä treenejä on toivottu ja mä täällä jo pohdin täyttä häkää parasta valotusta ja kuvauspaikkaa, tässä todella suuressa asunnossamme, hihi.

Mitä muita treenivinkkejä blogiin toivoisitte? Tiettyjen lihasryhmien treenejä? Välipalavinkkejä? Juttua palautusjuomista tai treenijuomista? Juoksutreenejä? Treenipukeutumisesta? Tekniikasta kuntosalilla? Nyt saa vapaasti kertoa, MITÄ SAISI OLLA? Te niitä luette, joten mahdollistakaa ideanne nyt ja heittäkää ideoita kehiin. Kaikkea saa toivoa! Olen myös pyöritellyt mielessäni jonkinlaista ajatusta asiakkaan projektin seuraamisesta täällä blogin puolelle, kiinnostaisiko se teitä?

Alan olla todella innoissani tästä, varovaisen pikkuhiljaa. Jännittävää. Mutta nyt aluksi tarvitsen teidän apuanne toiveiden suhteen, mistä aloittaa?
Kun saan nämä kevätkiireet kesäkuun alkuun mennessä hoidettua, niin alan todenteolla ideoimaan ja kuvaamaan näitä treenipostauksia, ideoita kehiin Ystävät rakkaat ♥


Reipasta aamua sinne ruudun toiselle puolelle! Täällä mä hekumoin treenipostauksista ja palauttelen itseni maanpinnalle naukkaamalla antibioottia naamariin. Nyt sitä kärsivällisyyttä koetellaan. Minä kun tunnetusti olen siinä ihan huikea ammattilainen, haha.

Pauliina

4 vastausta artikkeliin “Toiveita treenipostauksiin?”

  1. Toivoisin näitä postauksia:

    – Tekniikka kuntosalilla aloittelijalle sekä aloittelijalle sopivat liikkeet
    – Kuinka aloittaa juokseminen?
    – Täsmäisku mahapömpolle (äitimasu), selälle, pepulle, sisäreisille ja löllöille käsille -> omalla painolla ja lisäpainoilla. oma tavoite saada 10-15cm vyötäröltä
    – Miten laihduttajan tulisi syödä ja liikkua? (itse: maidoton, viljaton ->kaura ok ja vege, vaikea löytää ohjeita/ohjeistusta)
    – Kuinka pitää motivaatiota yllä? (laihdutus ja treeni)
    – Terveellisiä herkkuja

    • Suurkiitos Nanna, siinä tuli ihan loistavasti ideoita! JEE! Näitä lähdetään toteuttelemaan mieluusti!
      Aurinkoista tiistai-päivää ♥

    • Joo! Kiitos! Itsellekin hiukan sellainen haaste aina huoltaa kehoa niin usein kuin tarvitsisi, joten tämä on hyvä myös allekirjoittaneelle 😉

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta