Hiki lentää vankilatreenillä

Me käytiin katsastamassa poikaystävän kanssa Scandic Tampere Station -hotellin kuntohuone ja saatiin aikaiseksi seuraavanlainen tehotreeni, jossa hiki lensi ja paikat tutisi. Yleensä kuljetaan molemmat vähän omia polkujamme salilla ja teemme molemmat eri treeniä, mutta nyt päädyttiin samaan treeniin ja olikin ihan huippua tehdä treeniä yhdessä pitkästä aikaa! Tällä kilpailuhengellä luovuttaminen tulee vielä vähemmän kyseeseen, kuin normaalisti. En mä nyt poikaystävän edessä voi huijata tai luovuttaa. En voi antaa sen voittaa 😀 hah.

TEHOKAS VANKILATREENI MISSÄ VAIN

Lämmittelyt lämmittely-laitteella 5-7min. Jos ei ole, niin Burbee -hyppyjä x 15 tai oman kunnon mukaan. Ei kannata väsyttää itseään heti alkuun 😀

1. Olympia -vatsat x 15
Jos painolevyä ei ole, pidä kädet silti ylhäällä kokoajan, mutta älä auta itseäsi niillä ylös.

2. Russian twist 15 x/puoli
Heti Olympia -vatsojen perään. Pidä kädet ristissä tai ota levypaino, jos mahdollista. Muista kunnon kierrot kummallekin puolelle.

3. Burbee -hyppy tupla punnerruksella x 10
Hyppy mahdollisimman korkealle, alas tullessa kaksi punnerrusta ja hyppy ylös, punnerrukset, hyppy ylös…

4. Lantionnostot x 15
Ota levypaino lantion päälle, jos mahdollista. Jos ei, purista pakarat tuplasti pinkeemmälle!

5. Askelkyykky -hyppy 10 x/puoli
Tee 10 toistoa loppuun toisella jalalla ja sitten vasta vaihda toiseen jalkaan.

Tee koko setti 3-4 kertaa, oman kuntotasosi mukaan, mahdollisimman lyhyillä palautusajoilla. Treeni on tiukka, jos tekee täysillä. Sykkeet pysyvät korkealla koko treenin ajan, joten mitoita tahti ja toistot oman kuntosi mukaan, kilpailet vain itseäsi vastaan, vaikka kaveri antaa aina kivaa tsemppiä ja kiriä 😉

Onko täällä vankilatreenien tekijöitä? Tai teitä, jotka suppeammalla salilla miettivät ”mitä täällä voi tehdä” ?? 🙂

Pauliina

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta